lørdag den 12. januar 2013

2012: Årets nye bekendtskab

Et nyt år er skudt ind, og jeg glæder mig til at skylle 2013 ned med rigelige mængder kvalitetsvin. Men først et tilbage blik på året, der gik, med en stribe highlights og et par hår i suppen - så stay tuned i de kommende dage og tjek tidligere highlights her. Denne gang er turen nået til året nye bekendtskab
 
California Wine er en lille nicheimportør med en fint udvalg af små og mindre kendte californiske producenter. Jeg havde den store fornøjelse at møde Anja Clarke, der har startet California Wine, og som tydeligvis deler min passion for både Californien og i særdeleshed det californiske vinland. Anja udlever nu drømmen om at gøre vinen til levevej, og jeg ønsker hende alt mulig medvind på færden. California Wine forhandler blandt andet en fin Russian River Pinot fra L'Angevin og kultproducenten L'Aventure, der har rødder i Californiens 'Rhone-region' Paso Robles.

Tjek hele udvalget her
Der var tændt op i pejsen til California Wines vinaften på Restaurant Kanalen i november
Et lille udsnit af California Wines sortiment
Vinene venter på maden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar