mandag den 22. oktober 2012

Kalifornikation på Kanalen

Forleden modtog jeg en invitation fra Anja Clarke, der driver den lille vinimport-virksomhed California Wine. Jeg har tidligere korresponderet lidt med Anja, men har ikke haft anledning til at møde hende før nu og har også kun begrænset kendskab til vinene i hendes sortiment.

Men det bliver der lavet om på på torsdag, hvor jeg tager til ’Kalifornikation’ på Bib Gourmand-restauranten 'Kanalen' på Christianshavn. På menuen er tre lækre retter + ost og et flot line up af sjældne og – efter californiske standarder – lidt anderledes vine.

Jeg glæder mig især til at stifte nærmere bekendtskab med producenterne L’Aventure og Alta Colina, som jeg har læst meget godt om, men endnu ikke har oplevet på egne læber. Og så glæder jeg mig selvfølgelig til en hyggelig aften i selskab med andre Californien-entusiaster

Du kan stadig nå at komme med, hvis du tilmelder dig via linket her.

Og stay tuned for en reportage fra aftenen her på bloggen senere på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar